For å endre på noe i grunndata må man ha tilgang som CAB Plan Administrator.
- Gå til fanen Grunndata i venstre kolonne
- Klikk på Brukere under Generelt
- Klikk på knappen Ny nede i høyre hjørne
- Velg Bestiller for skadebefaring
- Marker ønsket selskap i listen (dersom du ikke finner ønsket selskap i listen er den allerede lagt til som bruker tidligere)
- Klikk på OK
- Klikk på OK
- Start CAB Plan på nytt og logg inn igjen
- Gå til fanen Grunndata i venstre kolonne
- Gå ned til CAB Plan og klikk på Arbeidsområder under
- Dobbeltklikk på Skadebesiktigelsesavdelingen som du vil knytte opp til en ekstern bestiller i det nederste feltet til venstre
- Huk av for La andre organisasjoner booke skadebefaringer oppe til venstre
- Under seksjonen Ekstern bookingsinformasjon, huk av for Tillat bestilling og Prioritert helt til venstre
- Klikk på knappen Avtale, et nytt vindu åpner da seg
- Klikk på Nytt forslag til høyre
- Nå sendes et forespørsel om avtaleforslag til det aktuelle forsikringsselskapet
- Klikk på OK
- Når forsikringsselskapet har godkjent avtaleforslaget endres status fra Foreslått til Godkjent, og man vil kunne se i avtaleforslaget hvilke bilmerker forsikringsselskapet godkjenner for reparasjon
- Huk av for Send bekreftelsesmail og legg til en e-postadresse om du vil ha varsel via e-post når du får en ekstern skadeinspeksjon
- Lukk når du er klar
- Klikk på Lagre