• Gå til fanen Grunndata i venstre kolonne
  • Klikk på Ressurser under CAB Plan
  • Klikk på plusstegnet i vinduet for Tekniker og administratorer
  • Velg Ny tekniker
  • Skriv inn navnet på teknikeren
  • Hvis du vil knytte ressursen til en eksisterende bruker, velger du den relevante brukeren fra rullegardinlisten Tilknyttede brukere.
  • Klikk på plusstegnet ved Arb.tidsskjema
  • Velg å basere nytt arbeidstidsskjema på Guide og klikk på OK
  • Velg ønsket avdeling som ressursen skal knyttes til
  • Huk av for hvilke dager som skal være arbeidsdager
  • Angi start- og sluttid for arbeidsdagen
  • Skriv inn navnet på første pausen og hvilket klokkeslett den skal være mellom
  • Klikk på Legg til pause
  • Gjenta dette for samtlige pauser
  • Klikk på OK
  • Kontroller at skjema stemmer og fyll inn eventuelt navn for dette
  • Klikk på OK
  • Klikk på Lagre for å spare endringene