- Gå til fanen Grunndata i venstre kolonne
- Klikk på Ressurser under CAB Plan
- Klikk på plusstegnet i vinduet for Tekniker og administratorer
- Velg Ny tekniker
- Skriv inn navnet på teknikeren
- Hvis du vil knytte ressursen til en eksisterende bruker, velger du den relevante brukeren fra rullegardinlisten Tilknyttede brukere.
- Klikk på plusstegnet ved Arb.tidsskjema
- Velg å basere nytt arbeidstidsskjema på Guide og klikk på OK
- Velg ønsket avdeling som ressursen skal knyttes til
- Huk av for hvilke dager som skal være arbeidsdager
- Angi start- og sluttid for arbeidsdagen
- Skriv inn navnet på første pausen og hvilket klokkeslett den skal være mellom
- Klikk på Legg til pause
- Gjenta dette for samtlige pauser
- Klikk på OK
- Kontroller at skjema stemmer og fyll inn eventuelt navn for dette
- Klikk på OK
- Klikk på Lagre for å spare endringene
Hvordan legge til ny ressurs?
Endret: Tue, 14 Jan, 2020 ved 3:06 PM
Var dette svaret til hjelp? Ja Nei
Send feedbackVi beklager at denne ikke var nyttig for deg. Hjelp oss å forbedre denne artikkelen ved å gi oss din tilbakemelding.
Vil du lære deg mer? Bestill et av våre kurs.