For å endre i grunndata må du ha rettighet som CAB Plan Administrator.
- Gå til fanen Grunndata (1) i venstre kolonne
- Klikk på Ressurser (2) under CAB Plan
- Klikk på plusstegnet i vinduet for Tekniker og administratorer (3)
- Velg Ny tekniker
- Skriv inn navnet på teknikeren
- Hvis du vil knytte ressursen til en eksisterende bruker, velger du den relevante brukeren fra rullegardinlisten Tilknyttet brukere.
- Klikk på plusstegnet ved Arb.tidsskjema
- Velg å basere nytt arbeidstidsskjema på Veiviser og klikk på OK
- Velg ønsket avdeling som ressursen skal knyttes til
- Huk av for hvilke dager som skal være arbeidsdager
- Angi start- og sluttid for arbeidsdagen
- Skriv inn navnet på første pausen og hvilket klokkeslett den skal være mellom
- Klikk på Legg til pause
- Gjenta dette for samtlige pauser
- Klikk på OK
- Kontroller at skjema stemmer og fyll inn eventuelt navn for dette
- Klikk på OK
- Klikk på Lagre for å spare endringene