For å endre i grunndata må du ha rettighet som CAB Plan Administrator.


  • Gå til fanen Grunndata (1) i venstre kolonne
  • Klikk på Ressurser (2) under CAB Plan
  • Klikk på plusstegnet i vinduet for Tekniker og administratorer (3) 
  • Velg Ny tekniker  



  • Skriv inn navnet på teknikeren
  • Hvis du vil knytte ressursen til en eksisterende bruker, velger du den relevante brukeren fra rullegardinlisten Tilknyttet brukere.
  • Klikk på plusstegnet ved Arb.tidsskjema
  • Velg å basere nytt arbeidstidsskjema på Veiviser og klikk på OK



  • Velg ønsket avdeling som ressursen skal knyttes til
  • Huk av for hvilke dager som skal være arbeidsdager
  • Angi start- og sluttid for arbeidsdagen
  • Skriv inn navnet på første pausen og hvilket klokkeslett den skal være mellom
  • Klikk på Legg til pause
  • Gjenta dette for samtlige pauser
  • Klikk på OK



  • Kontroller at skjema stemmer og fyll inn eventuelt navn for dette
  • Klikk på OK



  • Klikk på Lagre for å spare endringene