• Klikk på fanen Grunndata i venstre kolonne
  • Klikk på Organisasjonens parametere under CAB plan
  • Gå til fanen SMS
  • Klikk på knappen Rediger nede i høyre hjørne
  • Huk av i vinduet Aktivere SMS-varslinger
  • Huk av i vinduet Velg telefonnummer for tekstmeldinger automatisk om det skal sendes påminnelse automatisk basert på oppdragets bestillingsdato
  • Dra og slipp telefonnummer i ønsket prioritet
  • Skriv inn navnet på ditt verksted i feltet for Avsender under Meldingsinnstillinger
  • Velg i rullegardinlisten når du vil at meldingen skal sendes for Påminnelse, levere for takst
  • Velg i rullegardinlisten når du vil at meldingen skal sendes for Påminnelse, levere for reparasjon
  • Velg i rullegardinlisten når du vil at meldingen skal sendes for Påminnelse, hent etter reparasjon
  • Velg i rullegardinlisten når du vil at meldingen skal sendes under Kundeoppfølging

  • Skriv i tekstruten hva som skal sendes til kunden ved respektive tilfelle
  • I ruten for Kundeoppfølging har du mulighet til å sende f.eks en lenke til en kundeundersøkelse eller til en annen nettside

  • Huk av for den informasjonen du ønsker skal følge med i meldingen, bookingsdato, verkstednavn, gate og postnummer og sted. Disse hentes fra CAB’s kunderegister
  • Klikk på plusstegnet ved Maler om du vill opprette en egen SMS-tekstmal
  • Skriv inn din tekst og klikk på OK
  • Klikk så på Lagre i vinduet for Organisasjonens parametere