For å endre i grunndata må du ha rettighet som CAB Plan Administrator.
- Klikk på fanen Grunndata (1) i venstre kolonne
- Klikk på Organisasjonens parametere (2) under CAB plan
- Gå til fanen SMS (3)
- Klikk på knappen Rediger (4) øverst i høyre hjørne
- Huk av i vinduet Aktivere SMS-varslinger
- Huk av i vinduet Velg telefonnummer for tekstmeldinger automatisk om det skal sendes påminnelse automatisk basert på oppdragets bestillingsdato
- Dra og slipp telefonnummer i ønsket prioritet
- Skriv inn navnet på ditt verksted i feltet for Avsender under Meldingsinnstillinger
- Hun av for Bruk virtuelt telefonnummer om dere ønsker at kunden skal kunne svare
- Velg i rullegardinlisten når du vil at meldingen skal sendes for Påminnelse, levere for takst
- Velg i rullegardinlisten når du vil at meldingen skal sendes for Påminnelse, levere for reparasjon
- Velg i rullegardinlisten når du vil at meldingen skal sendes for Påminnelse, hent etter reparasjon
Velg i rullegardinlisten når du vil at meldingen skal sendes under Kundeoppfølging
- Trykk på blyanten og skriv i tekstruten hva som skal sendes til kunden ved respektive tilfelle
- I ruten for Kundeoppfølging har du mulighet til å sende f.eks en lenke til en kundeundersøkelse eller til en annen nettside
Huk av for den informasjonen du ønsker skal følge med i meldingen, bookingsdato, verkstednavn, gate og postnummer og sted. Disse hentes fra CAB’s kunderegister
- Klikk på plusstegnet ved Maler om du vill opprette en egen SMS-tekstmal
- Skriv inn din tekst og klikk på OK
- Klikk så på Lagre i vinduet for Organisasjonens parametere