Logo

Kjøretøy

  • Norwegian
    • Swedish
    • English
    • Finnish
    • German
    • Icelandic
    • Norwegian
Velkommen
Logg på  Registrer deg
Hjem Løsninger CAB Support Våre kurs Release notes

Løsning - startside Ofte stilte spørsmål og svar om CAB Plan Informasjon

Hvordan bestille CAB Damage Booking (DIB)?

Endret: Tue, 25 Feb, 2025 ved 2:10 PM


  • Klikk deg inn på https://cabgroup.se/no/kjoretoy/order/cab-plan-damage-booking/velg-et-produkt.html


  • Scroll ned på siden og klikk på Neste: Bestillingsskjema
  • Skriv inn informasjon om ditt firma, anslutna verksteder og bestillingsskjema.
  • Trykk så på Send.

Var dette svaret til hjelp? Ja Nei

Send feedback
Vi beklager at denne ikke var nyttig for deg. Hjelp oss å forbedre denne artikkelen ved å gi oss din tilbakemelding.

Vil du lære deg mer? Bestill et av våre kurs.

APPLIKASJON OG TEKNISK SUPPORT

MANDAG - FREDAG: 08.00-16.00

Oppgi ditt CID/lisensnummer når du kontakter supporten for supportforespørsler.

E-mail: support@cabgroup.no 

Telefon: +47 22 55 22 00

https://cabgroup.se/no/kjoretoy/verktoysmeny/support

Antall artikkelvisninger